Edificio Larrekoetxe

ALBUM

2018ko martxoaren 12a

Ikuskizuna:” Erradikalak gara” Beatriz Egizabal eta Ane Labaka

M-8 eta Hezkidetzaren inguruan egindako jardueren artean ikuskizun bat antolatu da Batxilerreko ikasleentzat. Ikuskizunaren finantziazioa Guraso Elkarte eta ikastetxearen aportazioarekin aurrera eraman da.

12 de marzo de 2018

Actuación: “Erradikalak gara” de Beatriz Egizabal y Ane Labaka.

En relación a las actividades programadas en torno al 8-M y a la Coeducación se ha programado este espectáculo para los alumnos de Bachillerato. La financiación de la obra se ha realizado mediante la colaboración de la asociación de familias y el propio centro.