Edificio Larrekoetxe

Teléfono: 943372277  | 943372852

Fax: 943371678

Correo electrónico: info@oriarte.eus

Izenburua: DBH-ko 4. mailako ikasleak Eureka Zientzia Museoan.

....

Izenburua: DBH-ko 4. mailako ikasleak Eureka Zientzia Museoan.

Martxoaren 7an Eureka Zientzia Museoan izan ginen 4.mailako ikasleekin.

Fisika eta Kimikako ikasleak gustura aritu ziren elektrizitate tailerrean eta erakusketa iraunkorreko jarduera interaktiboak lantzen.

Visita de los alumnos de 4º al Museo de Ciencia Eureka el 7 de Marzo.

Los alumnos de Física y Química disfrutaron mucho en el taller de electricidad y experimentando con las actividades interactivas de la exposición permanente.