Edificio Larrekoetxe

argazkiak

ABENDUAREN 22KO OSPAKIZUNA

Larrekoetxe eraikinean

08:00-10:45 Lehenengo hiru klaseak.

10:45-12:15 DBH eta BATXILERGOKO ikasleen artean HERRI KIROLAK, AULKI DANTZA eta KARAOKEA antolatuko dira. Irabazleentzat tortilla pintxoak izango dira sari moduan.

12:15etan 2. batxilerreko ikasleen eskutik, txistorra ogitartekoen eta freskagarrien banaketa Guraso Elkartearen diru laguntzari esker IKASLE ETA IRAKASLEENTZAT.

Ondoren, IRAKASLE eta IKASLEEN arteko SASKIBALOI partida jokatuko da.