Zuzendaritza proiektua

Gureak Bisita

• 2024_04_17 |
  • orientazioa
Gaur Orientazio Mintegiko irakasle batzuk GUREAK zentroa bisitatzera joan gara Oinarrizko Lanbide Heziketa Bastetuaren eskaintza ezagutzera.

Oso esperientzia aberasgarria izan da!

Batxilergoko 1.mailako ikasleak Kultura Eskola saioan MIHISE taldearekin

• 2024_04_16 |
  • Euskara Mintegia

Euskara mintegiak antolatuta, Gipuzkoako Foru Aldundiak sustatzen duen Kultura Eskola proiektuaren baitan, MIHISE izeneko musika eta kultur taldea izan dugu gurean. Proiektu honek sormena (abestiak sortzeko moduak), euskal kulturaren transmisioa (Ez dok amairuren garaitik gaur egunera arteko musika errepasoa), genero berdintasuna (orain arteko musika erreferenteen generoa eta gaur egungoak) eta musikarekiko pasioa lantzen ditu besteak beste. Apirilaren 16an, Manuel Lekuona kultur etxean Batxilergoko 1.mailako ikasleek izan dute honetaz gozatzeko aukera.

TABAKALERAKO ZINEMARAAA! PROIEKTUA

TABAKALERAKO ZINEMARAAA! PROIEKTUA:

HAUSNARKETA KRITIKO ZEIN KOLEKTIBOA EGITEKO ABAGUNEA

Ingeles mintegiak antolatuta, Oral Communication eta Performing Arts  hautazko irakasgaietako ikasle eta irakasleak Tabakalerara joan ziren martxoaren 22an film bat ikustera. Tabakalerako Zinemaraaa! proiektuan parte hartu zuten eta CĂ©line Sciamma zinemagilearen Girlhood (Bande de filles frantsesez) filma ikusi zuten Tabakalerako zinema aretoan. Ondoren, kafetegira joan ziren ikusitakoaren gainean kolektiboki hausnartu ahal izateko. Denetariko iritzi eta hausnarketak egon ziren, baina nolabait ere denak (h)u(n)kitu zituen film gordin, ausart eta egiazkoak.

DBH4ko ikas bidaia

DBH4ko Oriarteko ikasleak ikasbidaian egon dira gustora, pasa den aste honetan. Izugarri bidaia polita izan da, Pirinioetatik hasi eta Kataluniaraino.

Lehen egunetan Murillo de Gallegon egon ziren rafting, paintball eta multiaventura ekintzak egiten. Jacako Villanua albergean lo egin ostean, Salourantz abiatu ziren. Bartzelonan egin zuten egun pasa hirugarren egunean eta azkenik Port Aventurara ere joan ziren.

Bueltan dira iadanik, oso ondo portatu diren arren nekatuta daude. Asteburuan deskantsatu ostean astelehenean itzuliko dira pilak kargatuta!

GAUR ATE IREKIAK BATXILERGOAN