Eskuliburua

Argazki bilduma

Oriarte, integrazioaren eredu

2022-2023 ikasturteko bekak

Eskabideak aurkezteko epea: uztailaren 18tik irailaren 30era arte, biak barne.

Eskabidea on-line helbide elektroniko honetan: https://www.euskadi.eus/unibertsitateaz-kanpoko-bekak/

2021-2022 ikasturtean beka jaso zuten ikasleei, dagoeneko eskabide-proposamena prestatuta bidali zaie, SMS edo posta elektroniko bidez.

Ikasturtearen aurkezpen-eguna

Irailaren 8an 22-23 ikasturteari ekingo diogu. Egun horretan ikasleen aurkezpenarekin hasiko gara, ondoko ordutegiarekin:

LANDABERRI eraikina

LARREKOETXE eraikina

1. DBH 10:00etan

2. DBH 11:00etan

2. BATXILERGOA 9:00etan

1. BATXILERGOA 10:00etan

4. DBH 11:00etan

3. DBH 12:00etan

Anek, B kategoriako poemen alorreko saria irabazi du, BEJON DEIZULA, ANE!

Gure ikaslea den Ane Garciak (4DBH B) Urruzuno eskola arteko literatur lehiaketa irabazi du.  Saria bost eguneko egonaldia izango da eta egonaldian, idaztearekin zerikusia duten lanketak egiteaz gain, hainbat euskal artista gertu-gertutik ezagutuko dituzte, baita Euskal Herriko zenbait leku ere. Gazteek euskal idazle bat laguntzaile izango dute uneoro.

Etorkizuneko Lanbideak Maketa Batean

• 2022/07/04 |

Oriarte ikastetxeko DBH2 mailako ikasle talde batek etorkizuneko lanbideak irudikatu ditu maketa batean. Lan eta lan aritu dira hainbat hilabetez eta gaur goizean erakutsi diete ikastetxeko gainerako ikaskideei.

Jatetxe bat, dantza eskola bat, programazio eta jokoen negozio bat ikus daitezke sortutako lanean, baina ez hori bakarrik; fisioterapia zentroa, bizarra eta ilea mozteko eraikin bat eta animaliak zaintzeko eta albaitaritza lanak egiteko beste bat ere bai.

Pozik agertu dira ikasle eta irakasleak egindako lanarekin, eta zirraraz erakutsi dute sortu dutena.

Etorkizuneko Lanbideak 2022