JANGELAN IZEN EMATEA

Kontingentzia Plana

JANGELA ETA ORDUTEGI BERRIA

• 2021/06/09 |

Datorren ikasturtean, aurtengoan bezala, astelehenetik-ostiralera ordutegi jarraia izango dugula jakinarazten dizuegu.

Sarrera: 8:00tan
Irteera: 14:10etan

Jangelan izena emateko epea luzatu dugu ekainaren 14ra arte. Beheko inprimaki sinplea betez egin dezakezue.

Web orrian arazorik izanez gero, aurrez-aurre egiteko aukera izango duzue eskolako idazkaritzara ekainaren 15a baino lehen etorrita.

NAHIA ZUDAIRE TXAPELDUN!!!

• 2021/06/03 |

Nahia Zudaire ikasleak zilarrezko eta brontzezko dominak lortu ditu Europako Txapelketan.

Medaila horiek igeriketa egokituan lortu ditu, Madeiran egindako txapelketan: zilarra estilo libreko 400 metroko S8 proban, estatuko marka hautsiz; eta brontzea, berriz, 100 metrokoan.

ZORIONAK, NAHIA!!!

Hemen ikasle zubietarrari buruz BAT fundazioak egindako bideoa: https://drive.google.com/file/d/1ZLuKzb4UcUn0KmpcARLMASzOKLWX0nfr/view?usp=sharing

(bideoa egokituta dago, osorik ikusi nahi izanez gero, Youtubeko helbide honetan dago: https://www.youtube.com/watch?v=5nSRyx5ijrY)

Txintxarri aldizkaritik hartutako argazkia

2021-2022 ESKOLA AGENDA 2. DBHko IKASLEEN LANAREN EMAITZA

• 2021/05/26 |

Hurrengo ikasturteko agenda, berezia eta bakarra izango dugu Oriarte ikastetxean.

2. DBHko ikasleek plastikako irakasgaian genero rolak eta estereotipoak landu dituzte, hainbat artistaren lanak ikusiz eta gaiaren inguruan hausnarketa bat eginez. Gaiaren lanketaren ostean, kartel lehiaketa bat antolatu dute. Lehiaketa horretako irabazlearen kartelarekin agendaren azala egingo da eta beste hainbat kartel aukeratu dira hilabeteetako sarrera moduan.

Agendarako aukeratuak izan diren kartelak ikusi nahi? Gure ikasle artistak:

Agenda 2021-2022

- June Garcia Pecharroman

- Izaro Blazquez Matilla

- Eneritz Odriozola Lopez

- Irati Mazkiaran Gaztelumendi

- Laura Parra Martín

- Hugo Martínez Notario

- Iraia Martín Andrés

- Avril Salas Pajuelo

- Miren Sarobe Etxeberria

- Maddi Lasa Ormazabal

- Thais Vanessa Member Arteta

IXILIIIKKK!... KAMARA… EKIN!!!

• 2021/05/12 |

Aste honetan zehar 4. F-ko neska mutilak, Zinema (h)abian proiektuaren barruan, urte osoan prestatzen aritu garen dokumentalaren errodajeari ekin diogu. Lasarte-Oriako bazterrak eta bertako biztanleak izango dira filmaren protagonistak.

Egon adi laster izango duzue ikusteko aukera eta…Itzela izango da!!

Batxilergoko ikasleen onarpena 2021-2022 ikasturterako

Batxilergoan 2021-2022 ikasturtean izena emateko epea apirilaren 12tik 23ra egongo da irekita.

Eskaera online zein ikastetxean bertan egin daiteke.

Ikastetxera etortzeko aurretik hitzordua eskatu behar duzue 943899492 zenbakira deituz.

Hezkuntza sailaren webgunean arautegia, egutegia eta dokumentazioa aurkituko duzue.