Eskuliburua
                           Jangelako menua
                           Argazki bilduma

2022-2023 ikasturteko bekak

Eskabideak aurkezteko epea: uztailaren 18tik irailaren 30era arte, biak barne.

Eskabidea on-line helbide elektroniko honetan: https://www.euskadi.eus/unibertsitateaz-kanpoko-bekak/

2020-2021 ikasturtean beka jaso zuten ikasleei, dagoeneko eskabide-proposamena prestatuta bidali zaie, SMS edo posta elektroniko bidez.

Anek, B kategoriako poemen alorreko saria irabazi du, BEJON DEIZULA, ANE!

Gure ikaslea den Ane Garciak (4DBH B) Urruzuno eskola arteko literatur lehiaketa irabazi du.  Saria bost eguneko egonaldia izango da eta egonaldian, idaztearekin zerikusia duten lanketak egiteaz gain, hainbat euskal artista gertu-gertutik ezagutuko dituzte, baita Euskal Herriko zenbait leku ere. Gazteek euskal idazle bat laguntzaile izango dute uneoro.

Etorkizuneko Lanbideak Maketa Batean

• 2022/07/04 |

Oriarte ikastetxeko DBH2 mailako ikasle talde batek etorkizuneko lanbideak irudikatu ditu maketa batean. Lan eta lan aritu dira hainbat hilabetez eta gaur goizean erakutsi diete ikastetxeko gainerako ikaskideei.

Jatetxe bat, dantza eskola bat, programazio eta jokoen negozio bat ikus daitezke sortutako lanean, baina ez hori bakarrik; fisioterapia zentroa, bizarra eta ilea mozteko eraikin bat eta animaliak zaintzeko eta albaitaritza lanak egiteko beste bat ere bai.

Pozik agertu dira ikasle eta irakasleak egindako lanarekin, eta zirraraz erakutsi dute sortu dutena.

Etorkizuneko Lanbideak 2022

2. ESKUKO TESTULIBURUEN AZOKA

• 2022/06/17 |
Aurten ere ORIARTEKIDE Guraso Elkarteak  2. eskuko testuliburuen azoka antolatu du.  Animatu zaitez eta etorri liburua uztera edo komeni zaizuna hartzera!

Zinema (h)abian Bartzelonako Filmategian

• 2022/06/03 |

Ekainaren 1ean 4.F-ko ikasleek aurtengo Zinema (h)abian proiektuan burututako filma aurkeztu zuten Bartzelonako Filmategian.

“Gure artean” izena duen dokumentala izan da, hain zuzen ere, aurkeztutakoa, eta Lasarte-Oriari buruz eta herriak azken hamarkadetan jasandako aldaketei buruzko bidai emozionala da.

Pandemiagatik bi urtetan eteniko ekintza berreskuratuz, ikasleak ilusio handiz aurkeztu zuten beraien lana eta oso pozik itzuli dira lortutako erantzunarekin.

Laister izango dugu hemen ikusteko aukera ere, ekainaren zazpian, goizez 11:00 Donostiako Tabakaleran eta arratsaldez, 19:00-tan, Lasarte-Orian, Mercero aretoan.

Gonbidatuta zaudete guztiak!!

Zinema (h)abian 2022