Covid-19 Informazioa
                           Argazki bilduma

Kontingentzia Plana

2021-2022 ikasturteko bekak

Eskabideak aurkezteko epea zabalik dago irailaren 30era arte.

Ikasturte honetako nobedade gisa, 2020-2021 ikasturtean beka jaso zuten ikasleei, dagoeneko eskabide-proposamena prestatuta bidali zaie, SMS edo posta elektroniko bidez.

Informazio guztia Hezkuntzako web orrialdean eskuragarri dago.

Beka eskaera hauek hezkuntzako web orrian egin ditzazkezue, ikastetxeko idazkaritzan egitekotan aldez aurretik hitzordua eskatu beharko duzue:

Idazkaritza Landaberri (DBH 1go eta 2.): Tel 943899494 / email: adminlanda@oriarte.eus

Idazkaritza Larrekoetxe (DBH 3., 4. eta Batxilergoa): Tel 943899492 / idazkaritza@oriarte.eus

Nahia Zudaire bikain Tokion

• 2021/09/07 |

Kezkaz eta ilusioz beterik joan zen, abuztuan, Japoniara, Joko Paralinpikoetan parte hartzera, 17 urteko igerilaria. Handik etorri zaizkigun berriek poza izugarria ekarri digute eta harrotasunez bete Oriarteko komunitatea osatzen dugun guztioi. Berriz noiz ikusi zain gaude hori dena zuzenean eta aurrez aurre erakusteko eta esateko. Gora neskak! Aupa Nahia!

Nahia Zudaire Tokion

Nahia Zudaire Borrezo Tokioko Aquatic Centre-ko igerilekuan. Arg.: Buruntzaldea IKT

LAN-ARTEAN dagoeneko ikusgai!

• 2021/06/30 |
Agindu genduen bezala hemen daukazue ikusgai aurtengo Zinema (h)abian proiektuan egindako filma. Disfrutatu!!

2. ESKUKO TESTULIBURUEN AZOKA

• 2021/06/23 |
Aurten ere ORIARTEKIDE Guraso Elkarteak  2. eskuko testuliburuen azoka antolatu du.  Animatu zaitez eta etorri liburua uztera edo komeni zaizuna hartzera!

ME TOO EKIMENA ORIARTEN

• 2021/06/21 |

Kurtsoari amaiera emateko, hezkidetza Batzordearen eta ikasle batzuen lankidetzari esker, ME TOO EKIMENA egin dugu. Proiektu honen helburua eskolako edozein pertsonari ahotsa ematea da, berak edo bere gertukoren batek jasandako edozein eraso salatzera animatuz.

Ekimenaren aurkezpena, 4. mailako ikasle batzuen bideoaren bitartez egin zen. Astebetez testigantzak jaso ondoren, ikastetxeetako sarreran ikusgai jarri ditugu eta horrez gain liburuxka batean ere jasoak geratu dira. Denon eskura ditugunez, beraz, irakurri eta hauen inguruko hausnarketa egitera gonbidatu nahi zaituztegu.

Bukatzeko, eskerrak eman nahi dizkiegu, modu batera edo bestera ekimenean parte hartu duzuen guztioi. Zuen eskuzabaltasun eta ausardiari esker, egunerokoan gertatzen diren erasoak gizarteratu eta hauek salatzeko ekimenari bizia emateagatik.

Erasoekin amaitzeko bide luzea dugu egiteko eta hau lehen pausua izan da. Azken helburua eraso hauek ez gertatzea bada ere, hurrengo urratsa hauek jasan edo ikustean egin beharrekoa adostea izango da.

Hurrengo ikasturtea indar berrituta hasiko dugu eta guztion artean Oriarte juxtu eta parekide bat eraikiko dugu!

Me Too 2021