COEDUCACIÓN

Modalitatea:

ESKOLA LIBURUTEGIAK

Informazio gehiago

Eskolaz kanpoko eta ekintza osagarrien Programa

Institutuan 2003 urtetik martxan dagoen programa hau  irakurketa bultzateko asmoarekin hasi zen. Halaber, eskolako liburutegia hezkuntza tresna bezala ikustea du helburua.

Eskolaz kanpoko ordutegian gauzatzen da neurri batean ikaslegoari irakurtzeko, ikasteko eta eskolako lanak egiteko leku apropos bat eskeiniz eta  gure hornidura bibliografikoa eta digitala eskura izan dezaten.

Fernando Lenguas Gómez de Segura

ESKOLAN KONPOSTA

Informazio gehiago

Proiektu honek eskola komunitatean konposta sustatzea du helburu.

Egitasmo integrala da, non ikastetxeari

Proiektu honekbidez,  alde batetik ikastetxeari aholkuak ematen zaizkio  eta bestetik ikaslea sentsibilizatzen da, ikastetxeko materia organikoaren bilketa ahalik eta modu egokienean egin ahal izateko.

Mikel Martínez Fayanas

H.B.S.P.

Hezkuntzan Berariaz Sendotzeko Programa

Giza edo kultura egoera zailetan dauden edota eskolan moldatzeko zailtasun handiak dituzten DBH 1. eta 2. mailako ikasleentzako programa da.

Estitxu Ezkurra Murillo

BIDELAGUNA

Eskola laguntza programa

Programa honek baliabide pertsonal zein material murritzak dituen ikaslegoaren arrakasta maila hobetzea du helburu, eskolako lanetan eta ikasketa prozesuan laguntza emanez.

María Arévalo Ozcoidi

H.I.P.I.

Hizkuntza Indartzeko Programa

Nekane Gorostidi Artola

HEZKIDETZA

Informazio gehiago

Diskriminaziorik gabe eta errespetuzkoak izateko beharrezkoak diren estrategiak martxan jartzea

Helburua orokorra: Indibiduoaren garapen integralean oinarrituz, hezkidetza bermatuko duen eskola inklusiboa lortzeko estrategiak abian jartzea.

Irma Arnaiz Guillén

GOLDEN 5

Informazio gehiago

Proeiktuaren helburua irakaskuntza jarduera hobetzea da.

GOLDEN5 proiektua, hiru urtetan zehar, irakasleentzako hezkuntza-programa bat sortzea du helburu Programa horrek ikasgelan, ingurune atseginagoa eta eraginkorragoa izan dadin lagunduko du.

Responsables:

Garikoitz Garcia Lanz

Estitxu Ezkurra Murillo

NORMALKUNTZA

Euskararen erabilera sendotzeko programa

Programa honen helburua euskararen erabilera Ikastetxean sustatzea izango litzateke. Hizkuntza ez da bakarrik tresna akademikoa izan behar, bizitzaren eremu guztietan erabiltzen dugun oinarrizko baliabidea baizik. Horixe da programa honen helburua, euskararen erabilera normaltzea ikastetxea osatzen dugun kide guztion artean.

Arduradunak:

Esther Urrutia | Karlos Kortabarria